Kadın Makat Hastalıkları Doktoru

Kadın Genel Cerrahi Uzmanı

Makat hastalıkları kadın için sıkıntılı bir durumdur çünkü kadınlar utandıklarından dolayı erkek doktora muayene olmak istemezler, sırf utandıkları için tedavilerini uzun zaman erteleyebilirler. “Tıpta utanmak olmaz” dense de bu engellenemez bir duygudur. Bayan anüs bölgesi hastalıkları doktoru arayışıyla farklı kentlere gitmeye bile razı olurlar. Anal bölge hastalıklarının teşhisi veya anoskop muayenesi gibi uygulamalar rahatsız edebilir. Bayan hastalar bu konuda daha hassas olup haklı olarak kadın basur doktoru. Ancak ne yazık ki Türkiye de bayan hemoroid hastalıkları doktoru sayısı en az sayıda olduğu branştır.

Kadın Proktoloji Uzmanı İstanbul

Proktoloji branşı anüs bölgesi hastalıklarının teşhis ve tedavisi ile ilgilenen tıp branşıdır, uzmanına da proktolog denir. Basur, anal fissür, fistül, kondilom, kıl dönmesi gibi hastalıkalrın tedavisini yapar. Genel cerrahi uzmanı olmasına rağmen sadece bu bölge rahatsızlıklarıyla ilgilendiği için teknoloji birikimi, hasta sayısının çokluğu, buna bağlı olarak tecrübesi en fazla branştır.
Yine spesifik çalışması sonucu dünyada uygulanan, tıp bilimince avantajları kabul edilmiş en son ameliyatla tedavi yöntemlerini uygularlar. Bayan hemoroid uzmanı dendiğinde anüs hastalıklarının tedavisi üzerine yoğunlaşmış yani proctolog Op.Dr.Seher Şirin dikkat çekmektedir
Kıl dönmesi mikro sinüsektomi, Bascom
Hemoroid lazer, RBL, THD
Anal kondilom, radyo frekans
Ben tedavisi, radyo frekans
Anal fissür, botox ve L.İ.S yöntemleri olan çağdaş tedavileri yapmaktadır.
İletişim bilgileri ;
Adres: Zeytinlik mahallesi. Yakut sokak. No:24 Kat:3 Bakırköy – İstanbul
TEL: 0212 542 08 88 – 0212 572 72 65
GSM: 0542 621 08 88
Kişisel web sitesi sehersirin.com

Kadınlarda Basur Tedavisi

Derecesi, çeşidi erkeklerde olandan farksızdır doğal olarak tedavi de aynı yöntemlerle uygulanır. Hastalığın durumuna göre Lazer, lastikle hemoroidi boğma, THD (hemoroid memesine gelen atar damarın kökünden bağlanarak kan akımının dudurulması), De Longo ve klasik ameliyatlar uygulanabilir. Op.Dr.Seher Şirin makat hastalıklarıyla ilgilendiği için tüm bu yöntemler konusunda tecrübelidir. Özellikle kadın hemoroid hastaları konusunda tecrübeli olmasının en önemli sebebi Türk kadınının anal muayene için kadın doktoru daha fazla tercih etmesidir. tabiki burada tecrübenin getirdiği iyi tedavi sonuçları da etkilidir.

Kadın Basur Doktoru Olan Hastaneler

Cerrahpaşa, Çapa, Okmeydanı, Göztepe, Samatya hastaneleri gibi büyük hastanelerin hepsinde vardır, özel klinikler arasında İdea Klinik en bilinenlerdendir. İstanbul da 3, Ankara, İzmir ve Bursa olmak üzere Türkiye de 6 şubeyle hizmet vermektedir. Bayan basur doktoru İzmir ve Bakırköy şubelerinde hasta kabul etmektedir. Diğer şubelerde proctoloji uzmanı kadrosu şu şekildedir; Ankara Adil ALTINSOY, Nişantaşı Nizam KURTDERE, Kadıköy Ali Rıza Şahap BARLAS, Bursa Ergun AYGÖREN. Tüm bu doktorların hasta kabul ettiği İdea Klinik şubelerinde SGK’lı hastalar kabul edilmektedir.

Doğru yaklaşım sağlıkta utanma olmadığıdır, doktorun cinsiyeti ne olursa olsun tedavi ertelenmeden yapılmalıdır.

1. Merhaba hocam. Yaklaşık 45 gün önce oturamama ve sonrasında akıntı ve şiddetli ağrı şikayetim oldu. DR a gittiğimde antibiyotik verdi ağrı ve şişlik azaldı ama geçmedi. 28/03/2017 de apse denildi ve boşalttılar. Şu an akıntım var. Rahatladım ama Nükseder mi? Ve önemlisi geç kalmış olabilir miyim ? Fistül e dönüşmüş olabilir mi? Lütfen bilgilendirin? Saygılar…
    makat apselerinin nedeni tam olarak bilinmiyor.nüks edebilir.fistülde oluşabilir.kontrollerinizi akşatmayın